banner
Diskusné fórum na tému:
Kulturistika, Posilňovanie, Fitness, Silové športy a bojové umenia
Posledná návšteva 04 Aug 2016, 13:43 Aktuálny čas je 04 Aug 2016, 13:43
banner powerhouse banner particle peptides

Všetky časy sú v GMT [ letný čas ]

Stránka 1 z 1 [ Príspevkov: 6 ] 
Autor Správa
slavo1991
 Predmet príspevku: Bolesť chrbta pri drepoch
Napísal: 23 Jan 2014, 19:30 
nemluvna
nemluvna
Obrázok užívateľa

Poďakoval: 0 x
Obdržal: 0 x
Vek: 22
Pohlavie: muž
Cvičím: 5r.
Hmotnosť: 75kg
Výška: 178cm
Sponzora: nemám
Keď som zvýšil váhu pri drepoch, pocítil som bolesť v oblasti krížov ako keby ma chcelo seknúť. Tak som činku radšej položil a už som netlačil aby som si nenarobil problémy. Teraz ma to trochu bolí keď sa zohnem alebo chcem niečo zodvihnúť.
Môže to byť, že som mal zlú techniku ?

Linky príspevku:
Odkaz:
BBcode:
HTML:

Dreamer
 Predmet príspevku: Re: Bolesť chrbta pri drepoch
Napísal: 23 Jan 2014, 19:38 
Majster SR
Majster SR
Obrázok užívateľa

Obdržal: 426 x
Vek: 21
Hmotnosť: 73kg
Výška: 171cm
najobľúbenejšia značka doplnkov: nutrend
Môže to byť že si mal zlú techniku ale môže to byť aj že si si zlou technikou alebo preťažením niečo odpálil. V lepšom prípade to prejde po pár hodinách až dňoch. Ak to bude pretrvávať ďalej odporúčam navštíviť lekára.

Cítiš to tak, že keď sa chceš predkloniť alebo vo vise/ľahu dvihnúť nohy akoby to nešlo?

Podpis autora:

Eat clean today, feel great tomorrow.
Linky príspevku:
Odkaz:
BBcode:
HTML:

Tazzman
Napísal: 23 Jan 2014, 19:53 
superkecal
superkecal
Obrázok užívateľa

Poďakoval: 73 x
Obdržal: 146 x
Meno a priezvisko: Igor
Vek: 17
Cvičím: 2r.
Hmotnosť: 94kg
Výška: 188cm
najobľúbenejšia značka doplnkov: nemam favorita
nedrepuj...ani na nejakych pomocnych strojoch, lebo sa odpalis (ak este nie si)

Podpis autora:

Niekto skromný byť môže a niekto musí, ten kto skromný byť môže a nemusí, je správny človek.
Linky príspevku:
Odkaz:
BBcode:
HTML:

slavo1991
Napísal: 24 Jan 2014, 10:49 
nemluvna
nemluvna
Obrázok užívateľa