| Posledná návšteva 04 Aug 2016, 13:37 |
Aktuálny čas je 04 Aug 2016, 13:37
|

|
|
Stránka 1 z 1 [ Príspevkov: 5 ] |
|
|
|
|
|
| Autor |
Správa |
|
damiamarl
|
Predmet príspevku: objemový tréning-navedte ma
Napísal: 14 Okt 2012, 15:17
|
| nemluvna |
 |
 |
Poďakoval: 4 x
Obdržal: 0 x
Meno a priezvisko: Boris
Vek: 17
Pohlavie: muž
Cvičím: 10r.
Trénerské licencie: -
Hmotnosť: 77kg
Výška: 174cm
najobľúbenejšia značka doplnkov: usa sport labs
Sponzora: nemám
Súťažná federácia: -
|
|
Zdravím. Po dlhej dobe som sa rozhodol opäť cvičiť. Technika, spôsob cvičenia, (okrem stravy) nič mi nerobí problém, resp. nie som začiatočník.
Vždy som cvičil viac menej len tak, no chcem sa dajme tomu za rok vypracovať čo to dá.
Momentálne po dlhej chorobe štartujem metabolizmus a pomaly sa dostávam do tempa.
Takže, moja otázka znie. Aký cvičebný spôsob by ste mi poradili, aby som išiel objemovo čo najefektívnejšie a povedzme i najrýchlejšie hore.
Ako by som sa mal začať stravovať, akým potravinám sa vyhnúť a pod.
Teraz napíšem, ako vypadal môj objemový tréning, samozrejme bez vhodného stravovania.
Cvičil som na každú partiu 2-3-4 cviky po 4-5 sérií tak že posledná bola superséria. Opakovania, snažil som sa zmestiť do 10 opakovaní pri každej sérií. Snažil som sa ísť do čo najväčších váh.
Neviem či to robím resp som robil dobre, poradte, každá rada bude pre mňa užitočná
:)
|
|
|
|
 |
|
papagiorgo
|
Predmet príspevku: Re: objemový tréning-navedte ma
Napísal: 14 Okt 2012, 16:13
|
| tlčhuba |
 |
 |
-
Obrázky: 1483
-
Poďakoval: 155 x
Obdržal: 631 x
Meno a priezvisko: Jozef Petrík
Vek: 34
Cvičím: 8r.
Hmotnosť: 95kg
Výška: 180cm
najobľúbenejšia značka doplnkov: aminostar
|
damiamarl píše:
Zdravím. Po dlhej dobe som sa rozhodol opäť cvičiť. Technika, spôsob cvičenia, (okrem stravy) nič mi nerobí problém, resp. nie som začiatočník.
Vždy som cvičil viac menej len tak, no chcem sa dajme tomu za rok vypracovať čo to dá.
Momentálne po dlhej chorobe štartujem metabolizmus a pomaly sa dostávam do tempa.